Advertisement

Friday 20 February 2015

SITI ELIZAD RANCANG AKHIRI Zaman Bujang TAHUN INI, Belum TETAPKAN Tarikh


Siti Pelakon Elizad yang turut membintangi filem 'Coverina' memberitahu day mengakhiri bahawa bakal solonya pada tahun ini belum zaman tetapi menetapkan tarikh muktamad disebabkan kerjayanya komitmen yang kini Semakin mencurah-curah beberapa menyepi selepas tahun.

"Insya-Allah ini akan saya Tahun berkahwin. Tapi saya Lebih senang bekerja (berlakon). Buat apa-apa pun saya suka Lebih lebihkan kerja dahulu. Saya yang lain-lain serahkan pada keluarga"

"Dengan Arwah dulu mak saya pun, kalau semua cakap apa-apa saya Sahaja Ikut. Kahwin atau tidak saya masih bekerja," Katanya ditemui selepas yang di GSC tayangan filem Coverina NU Sentral kelmarin.

Jelasnya lagi, bakal suaminya ini yang tidak pernah jenis Memahami give menghalangnya untuk sekiranya mereka sudah berlakon berkahwin Kelak.

"Dia jenis kerja yang saya tak mengganggu. Umur dia sudah 43 tahun give Matang. Kalau dia pun tak sudah berkahwin saya saya ini untuk menghalang meneruskan kerjaya lakonan. Tapi saya suka dia tahu memang berlakon," Katanya.Menceritakan Detik perkenalan dirinya bakal bersama suaminya 2 anak yang ini berstatus doubt, adalah menerusi abang kandungnya sendiri dengan yang baik bersahabat bakal Elizad swami.

"Sebenarnya day abang kawan saya. Abang kenalkan day dengan saya sendiri given day pernah berkawan dengan abang. Ada anak orang Day 2, tapi dia dah sekarang bujang. Berkawan dengan saya jadi day. Dia tak Kacau kerja yang saya give senang lagipun dia tak banyak berumur songeh give Masalah untuk dia saya tak cari, "tambahnya.

Mengikut Perancangan Awal, mereka akan bernikah April pada bulan ini, tetapi jadual disebabkan Elizad terlampau sibuk sendiri yang masih lagi membuatkan mereka menunda tarikh Pernikahan masih lagi yang belum mereka diputuskan. Elizad sendiri masih tidak lagi membuat sebarang Persiapan give hanya segala menyerahkan persiapannya itu untuk kepada keluarganya diuruskan.

"Pada April Sebenarnya ini, saya tetapi jadual padat give tak tahu apa bila nak jawab orang bertanyakan tarikh nikah. Masih tidak mempunyai sebarang Persiapan cuma kerana saya beruntung kakak ipar banyak membantu menguruskan segala-galanya saya, "Katanya.

Elizad memberitahu turut bahawa bakal suaminya merupakan salah itu di seorang Pekerja Syarikat Permotoran Harley Davidson, walaubagaimanapun Nyepi day mengulas Lanjut mengenai suaminya bakal itu.

No comments:

Post a Comment